Aspri Mera Ke Ya Mas

Aspri Mera Ke Ya Mas

等 待 ,不 用 翻 译 。

等 待 ,不 用 翻 译 。

Jon Bach

Jon Bach
童 年 看 太 多 母 亲 有 空 拿 出 来 缅 怀 示 威 一 番 的 私 相 簿 , 他 ‘ 做 女 生 的 时 候 ’ 最 晶 光 四 射 的 状 态 , 每 个 人 一 生 只 得 一 次 的 当 造 季 节 。 。 。

2010年7月23日 星期五

第454回 - 反目。


之从你同左你的游艇仔男友一齊不是好久好多年,然而其实不只是我和阿莉都知道你是目中无人,虽然阿莉都会但是没有你严重。。。

但諗返起你點樣令到我们毫無尊嚴,我们就知唔應該再等你回心轉意。反而你更加没有良心发现。

我和阿莉又想忘記唔開心既事,有好懷念好開心既事,唔想記得從前既事費事令自己停滯不前,又其實仲希望有機會同你響番埋一齊大家做番好朋友当什么事情都没有发生过。。。真係痴線,自虐得太殘酷。。。睇見就令人心煩。

我同阿莉既性格都唔係好好,但係我覺得自己係真心同你做朋友。其實有好多人都唔介意無真心朋友,尤其當朋友同利益牽上了關係,個陣可能朋友都冇得做,唔知你明我講乜?

人有時就係咁,可能比較念舊喇。時間係可以沖淡一切,但卻唔能夠沖走一切。。。

希望你唔會再好似以前咁,搞到人家对你失望。女仔唔可以咁,可唔可以發放少少正能量?人生有個真正朋友的確好極。

不过我们諗你就係衰依樣。



常在我心。

沒有留言: