Aspri Mera Ke Ya Mas

Aspri Mera Ke Ya Mas

等 待 ,不 用 翻 译 。

等 待 ,不 用 翻 译 。

Jon Bach

Jon Bach
童 年 看 太 多 母 亲 有 空 拿 出 来 缅 怀 示 威 一 番 的 私 相 簿 , 他 ‘ 做 女 生 的 时 候 ’ 最 晶 光 四 射 的 状 态 , 每 个 人 一 生 只 得 一 次 的 当 造 季 节 。 。 。

2010年7月7日 星期三

第394回 - 塵埃


但我又要為自己作最壞打算,從新振作。我而家真係好唔開心呀。而一星期的冷靜只過了第二日,我呢兩日過得很辛苦,完全沒有胃口,失眠,對任何事也提唔起興趣。。。

因為人生已經跌到落谷底,仲要低處未算低。原來當你響最差既情況底下,你係唔會有難過之情。可惜的係,當我回過神來的時候,我已經不再認識自己,為什麼,我連最基本的難過之情都失去了。

我都由以前鍾意係Status打自己既野 到而家已經乜都廢事打 仲愈黎愈唔鍾意D乜都寫係msn度既人。 Facebook同MSN已經令我覺得所有人都將自己既心情曝光得太多,根本就係為左話俾人知,想人安慰而打出去。

已經成為左凡既習慣了,並吾系一時既難過產生。

本來無一物,何處惹塵埃。


常在我心。

1 則留言:

匿名 提到...

hope things will get better soon. <3