Aspri Mera Ke Ya Mas

Aspri Mera Ke Ya Mas

等 待 ,不 用 翻 译 。

等 待 ,不 用 翻 译 。

Jon Bach

Jon Bach
童 年 看 太 多 母 亲 有 空 拿 出 来 缅 怀 示 威 一 番 的 私 相 簿 , 他 ‘ 做 女 生 的 时 候 ’ 最 晶 光 四 射 的 状 态 , 每 个 人 一 生 只 得 一 次 的 当 造 季 节 。 。 。

2009年6月13日 星期六

第153章 - 第三节。 饮歌,喜酒。


表姐选择早上在教堂举办婚礼,之后晚上在饭店摆喜酒。这也是表姐的结婚经过。














































华丽的婚礼已经结束了。我又回到原点,回到自己的工作岗位。还是以一个游牧民族的身份到处畅游异国。

表姐的婚礼让我感觉得到两个人走在一起不是这么简单,我反复的思考了不下上百篇。还是有禁不住地悲伤击上心头。所感觉的那种哀愁,我无法把这样的感觉带到任何地方去,或者把它结束。

也许这些美丽的记忆的缘故,只是我自己一厢情愿的关系。这时候,我又乐一阵子。


今天我选择早上十点离开地球到巴厘岛。好!我要好好享受巴厘岛的阳光气息。

下星期见。下一站。。。巴厘岛。

5 則留言:

tYoke 提到...

Congratulation to your cousin~~
Those rings are so cool! Like it so much~~~
Erm...I just have a question for you because you seem like you have more experience!
If I can only stay one day in one of these countries, Korea or Japan, which one you would like to pick to stay? Only 1 day~~~
and why?
Thank you~~ Hope you can answer my question~~
(^@^)

LuckyBoy1420 男孩像我 提到...

Queen Yoke...

thank you visit my blog again.

I think I will not stay one day in korea and japan. those countries so happening.

I think I will choose Japan.

Dont forget, from narita airport to tokyo at least 30 KM. Far!

think about it!

I hv to attend to airport catch the flight to BALI. wow!

bye!

CT正爷 提到...

旅程愉快...
CARTIER啊,羡慕.

geraldine 提到...

take care urself..have a good trip :):)

dreamy 提到...

congrats to ur cousin
and enjoy ur jouney in Bali =)
I'm jus back from there.
I tink Bali is a lovely place