Aspri Mera Ke Ya Mas

Aspri Mera Ke Ya Mas

等 待 ,不 用 翻 译 。

等 待 ,不 用 翻 译 。

Jon Bach

Jon Bach
童 年 看 太 多 母 亲 有 空 拿 出 来 缅 怀 示 威 一 番 的 私 相 簿 , 他 ‘ 做 女 生 的 时 候 ’ 最 晶 光 四 射 的 状 态 , 每 个 人 一 生 只 得 一 次 的 当 造 季 节 。 。 。

2009年3月5日 星期四

第109章 - Endless 遗失车票

现在的我正在听 "Pathétique" Sonata - Adagio Cantabile。心情复杂。

最近,不好的事情接踵而来。

第一,几天之前我遗失了第二个PRADA的tissue case。
第二,公司的小人很多,而我被人陷害。
第三,我的Ipod Touch发神经。突然间什么都没有了。

第四,末了。

最最最令我吃不消的是在apple shop发生这样的事情,而我决定发一封信给他们。。。


Dear Sir/Madam,

I own an Apple itouch and have encountered some problems with it's music library. My itouch doesn't contain any songs even though I have sync-ed it with itunes on my notebook sucessfully. Moreover it states that the memory capacity is half filled.Therefore I brought it down to the Apple service center at Wheelock Place (Singapore) hoping to get help.

My experience there turned out to be very unpleasant as the staff were very unhelpful. After explaining the problem to them, they told me I should restore my itouch. I informed them that I didn't know how to restore it, and that I needed assistance. One of the staff then told me that it would take 1 hour to restore it and it would be faster if I did it myself at home. As a Service Centre, I am shocked that the staff would suggest such a thing to their customer.

Even though they seemed unwilling to help, I decided to wait for them to fix my itouch anyway, as I had rushed down specially after work. Unfortunately they didn't seem to want to assist, and insisted that I should leave since it was close to their closing time.

I am very unhappy with their service, and the staff at the counter seem very irresponsible. Their service attitude was really bad. I hope someone will look into this matter seriously. Thank you.

Matthew Choong

之后,我真的收到对方的回复。


Re: COMPLAINT LETTER; Follow-up: 68694679‏

发件人:
DoNotReply@apple.com

发送时间: 2009年3月4日 3:00:21

收件人:
matthew1420@hotmail.com

Dear Apple Customer,

Thank you for taking the time to write Apple. Unfortunately, this is not the correct department to address your complaint. For best results, you should contact customer relations to log a formal complaint so that it can be properly logged.


Kind Regards,

Agreement Administration.

WHAT THE FUCK?

通常一般不责任的奸商都是以这一种手法瞒天过海。不用紧,还有case trust。我不会就这样轻易的结束事情。我不是一般的小市民。


今晚,我却拥有人生第三个PRADA tissue case。不知道是开心还是悲哀?


过去我所买的PRADA,不过这不过是小部份。

无印良品的原子笔是我读书已经开始用的文具之一。至今天无法忘记它那简单而且不会断墨的笔头。

贪新屎坑如我趁今天有空逛街就买了这些零时。零食,我只吃无印良品的,要喝香槟就喝MOET。而无印良品的就算买了回家不吃,摆在家也有型。





不是公告天下的,只是想为自己 a year in travel,a year in fashion留下一个记录,他日讲起有一个凭证,一年一页,储下十年二三十后,希望可以对比一下,记录个人的moment。

而IPOD之中的十大更加难选择吧?请问你心目中的十大?IPOD里面1000首歌选择10首是你心目中的十大更加难吧。

2008年虽然已经过去,而不经不觉又三月了。

三月刚开始。之后又四月。。。很快又到年尾。或者因为机会渺茫,但是仍然相信,所以美丽。


p/s: 如果你知道apple的投诉e-mail或者hotline,请通知我。多谢。


3 則留言:

fufu 提到...

你得罪了誰?

LuckyBoy1420 男孩像我 提到...

多些这么宝贵的留言!我会继续努力的。

迷迭香 提到...

FUFU 也来了哦...
你们都爱旅行的应该很好聊...^_^


你很哈 PRADA 哦
那放纸巾要多少银两呢?